🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرامی دوست

(ثبت: 236623) اسفند 6, 1399 

 

درون خاطر ایام و کنج باورت تنها
نمان در حیطه ی اندوه
که تو در سر زمین خاکساری
فکندی سایه ی مأوا.
.
به چنگ مهلک اهریمنانی مست
نبودی با دروغ و بافریب و با ریا همدست
نگشتی با سراب اغوا.
.
به یمن پرتو آرامش و امید
به صحن خانه ی خورشید
نهادی پا.
نکن در ساحت غم جا.