🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه های همیشگیِ من!

(ثبت: 223601) فروردین 3, 1399 

 

نامه هایی که برایت فرستاده ام
اگر خیس اند
ببخش
اشکِ چشمانم هستند
بی خودی سر ریز میشوند
اکسیژن
برای نفس کشیدن ندارند بیچاره ها
میزنند بیرون
به هوای دیدن تو
نیستی
و سقط میشوند!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 3, 1399

    🌿👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا