🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گشت ارشاد

(ثبت: 252758) آبان 14, 1401 
گشت ارشاد

 

به یاد جمله سربازان میهن

که دنیا را فدای داد کردند

به جای ظلم و جور و گشت ارشاد

مرا با خون خود ارشاد کردند

 

بابک حادثه

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. زهرا آهن

    آبان 14, 1401

    درود بر شما

    و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

    پایدار باشید

    • علی احمدی

      آبان 14, 1401

      درود بزرگوار خوش آمدین 🌸🌸🌸🌸

  2. سیاوش آزاد

    آبان 14, 1401

    سلام
    درود بر حافظان امنیت

  3. نسرین حسینی

    آبان 16, 1401

    برای اشک های مادران میهنم
    برای چشم های خیس خواهرم
    برای….
    به امید روزهای خوب برای مردم سرزمینم🌺🌺❤️❤️👌

    • علی احمدی

      آبان 16, 1401

      درود استاد حسینی گرامی خیلی خوشحال شدم از حضور مغتنم شما پیام دادم نمی دانم چرا حذف شد مجدد نوشتم مهرتان افزون باد 🌺🌺🌺🌺

    • علی احمدی

      آبان 16, 1401

      در جهان فقط و فقط راه خوبی و راستی است بدی وجود ندارد
      حماقت بعضی افراد در طی طریق راه راست ما را مجبور به تعریف
      بد نمود . هر احدی راه را درست نپیماید بی تردید و بی استثنا
      حذف می گردد . مهرتان افزون باد 🌺🌺🌺🌺

  4. م . مانا

    آبان 16, 1401

    سلام
    حالا همین کودن ها با خریتی که مرتکب شدند ، ما را متحد ساختند . چرخ گشت ارشاد که پنچر شد به زودی موتور رانت و فساد و ستم و تزویر و شکنجه هم یاتاق خواهد زد .

    • علی احمدی

      آبان 16, 1401

      درودتان باد والاقدر منت نهادین بر حقیر .
      جهان بینظیره در نهایت سنگ داخل چاه را خود دیوانه در می آورد
      🌸🌸🌸🌸

  5. محمدعلی رضاپور

    آبان 16, 1401

    سلام و درود
    زیبا و پرمعنا سروده اید.
    به گمانم استفاده از کلمه ی جور، همراه با ظلم، زائد باشد و قابل حذف.

    • علی احمدی

      آبان 17, 1401

      درود دوست عزیز جناب رضاپور گرامی

      حقیقتش به نظر بنده حقیر در همه این سایت های ادبی فقط

      گزینه انسداد نقد اضافی است سالهاست می بندیم و سالهاست

      دوستان توجهی ندارند . دیگه اینقدر توضیح دادم این موضوع

      نقد رو بی تفاوت شدم . نقد قانونی جبر گرایانه و غیر منطقی است نقد یعنی چیزی من و یا یه جمعی قبول دارم باید دیگری
      هم قبول داشته باشه خیلی ساده معنیش این هست . چرا
      زاید باشه رفیق ظلم و جور چه تضادی دارند ؟؟؟ چون محاوره
      نمی شه دلیلش زاید بودن نیست حالا من می گم محاوره بشه
      بنده نوازی فرمودین بدرود 🌸🌸🌸🌸