🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلوله!

(ثبت: 224659) فروردین 18, 1399 

 

” ماشه ”
را چِکاند
تیرِ خلاصی اش
به من
نخورد
به هوا خورد!

به وقت 1398.03.26

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سلام
    لذت می برم
    احسنت…

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا