🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلِ سمی

(ثبت: 215925) مهر 19, 1398 

سپرده ام به زنبورها
برایم،
از گلِ نرگس بیاورند
زرد و سفید
چه مرگ شیرینی ست
خوردن عسل…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 19, 1398

    🌿🌺🌸🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا