🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل سر

(ثبت: 264118) مهر 3, 1402 

 

به دنیا آمده پاییز
میخواهم مادرش باشم
روی زانوهای خودم بنشیند
لمس موهایش
شادی ست
گل سر های نارنجی و زرد
دختر خندان روزهای سرد

 

فاضله هاشمی آرکاداش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مهر 4, 1402

    پاییز بهار شاعران است . از قدیم گفتند

    • فاضله هاشمی

      مهر 14, 1402

      در چشم تو پاییزم
      از خاک گوهر خیزم
      بهار که می آید

  2. سلام و درودها
    مگر میشود پاییز بیایید شاعری برایش نغمه ای نخواند
    زیبا بود👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا