🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل

(ثبت: 255153) دی 29, 1401 
گل

 

گل های گیسویت
صورتی ست
دخترم
آبی دنیای من است

فاصله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 29, 1401

    سلام فاضله جان

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • فاضله هاشمی

      دی 29, 1401

      سلام استاد عزیز
      بسیار سپاسگزارم مهربان 🌹

  2. سلام و درود

    آفرین

  3. علی معصومی

    دی 29, 1401

    🌸🌸🌸
    ________
    💠💠💠

  4. مهرداد مانا

    دی 29, 1401

    خدا براتون نگهداره

  5. درودو سپاس بزرگوار زیبا و کوتاه و دوست داشتنی است
    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا