🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گناه جاودان

(ثبت: 245463) بهمن 27, 1400 

گناه جاودان

به رویم باز کن آغوش گرم و مهربانت را
بیافشان بر سرم چین و شکنج سایبانت را

تو از جنس بهار و ابر باران خیز صحرایی
مگیر از آسمانم رعد و برق بی امانت را

من از ایل و تبار مهر جان افروز مستانم
بریز ای جان بکامم جرعه های ارغوانت را

اگر سرشانه هایم  را بگیرد عطر بازویت
بگیرم بر سر دوشم گناه جاودانت را

بیا تا با نگاهی غرق در چشمان هم باشیم
تو از من دل بگیری من تمام داستانت را

قسم خوردم که بعد از اینهمه آوارگی یکشب
برقص آرم تمام لحظه‌های شادمانت را

من از روز ازل چشم انتظار دیدنت بودم
همان روزی که می گفتی بگوشم ارمغانت را

الا اي هرچه خوبیها میان هر دو دستانت
بغل کن بار دیگر عاشق بی خانمانت را

جهانم را فقط در گوشه چشم تو می بینم
خدا قسمت کند آئینه ی نصف جهانت را

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 27, 1400

    من از روز ازل، چشم انتظار دیدنت بودم
    🌹🌹🌹

  2. بهمن 27, 1400

    با سلام و موفق و موید و منصور باشی جناب معصومی بزرگوار🌹🌹🌹🌷🌷🙏🙏🙏

  3. بهمن 27, 1400

  4. سیاوش آزاد

    بهمن 27, 1400

    سلام طیب الله ابیاتی چند را دوست داشتم
    دو مطلب و رفع تصدیع
    یک با تمام داستانت نتوانستم انس بگیرم اگر توضیح فرمایید ممنون میشوم
    دو فعل آرم همان آورم است به شکل عامیانه؟

  5. خسرو فیضی

    بهمن 27, 1400

    . با درودهایم پاک 🌺
    .
    . قسم خوردم که بعد از اینهمه آوارگی یکشب
    . برقص آرم تمام لحظه‌های شادمانت را
    .
    . شیوا و زیبا سروده ای عاشقانه ❤️
    . استاد گرانمهر بسیار از جنابعالی خوانده ام . نیز آموخته ام . . سپاس بزرگوارا 🌺🌿🌿🌹🌿🌿🌺

  6. حسین شیرکوند

    بهمن 27, 1400

    🏵️🌸💐🌹💐🌸🏵️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا