🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گهر می خواهم

(ثبت: 1201) فروردین 24, 1395 
گهر می خواهم

وَه گهر می خواهم
هنر از گوهرِ تر می خواهم
شعر تر چیست؟ فرا زان به هنر می خواهم
من همان حالتِ رندانه ی حافظ به سحر می خواهم
رندم و عاشقِ سرمستم و دیوانه چو خود، مردِ خطر می خواهم
تا فلک طرح در انداختن ، اسبابِ سفر می خواهم
ای هنر ، من ز تو خود چیز دگر می خواهم
عشق را، کُحلِ بصر می خواهم
همسفر می خواهم

سوم مهرماه 1394 طارق خراسانی