🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گوشه

(ثبت: 211709) تیر 21, 1398 

اگر چه بی زبان
امّا
همیشه تکرار توام
در بی حروف ترین قصّه ی بودن
از زاویه نگاه
آرام
صمیمی و سیّال
و
بی صدا
در طیف رنگین خیال
بر باور صبح
می چکم

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 21, 1398

    سلام و درود بر استاد رشنو

    بی گمان ای اثر باشکوه جاودانه خواهد شد
    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👌👏👏👏👏❤️🌿

  2. درود بر شما…..زیباتر از همیشه….عالی و ناب

    در پناه خدا

  3. امیر جلالی

    تیر 21, 1398

    عاشقانه ها زیباترین آثار شاعر هستند. لطیف ترین و صادقانه ترین. جناب رشنو بی نهایت خوش حال شدم و بهره بردم از نگاه و اندیشه و حال شما… درود بر شما

  4. درود بر شما ارجمند

    🌿🌺🌺🌺🍃

  5. تیر 22, 1398

    درودها نثارتان استادبزرگواروزیباقلم جناب آقای رشنو
    به به بسیارعالی و دلنشین
    قلم نویسا و طبع روانتان مستدام
    مانا باشید به مهر
    ⚘⚘⚘⚘⚘

  6. نسرین حسینی

    تیر 22, 1398

    درود برشما استاد گرامی

    مثل همیشه زیبا ودلنشین

    قلمتون ماندگار
    سایتون مستدام

  7. فائزه ناظر

    تیر 22, 1398

    درودها استاد
    خیلی زیباست سروده تان🌿🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا