🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گیسوان غزل

(ثبت: 238356) اردیبهشت 4, 1400 
گیسوان غزل

 

ای نگاهت شروعِ رسوایی
از کدامین دیار می آیی؟!

دلربایی چه خوب می دانی
غم زدایی ز دل، به زیبایی

چشم مستی خدا از آنت داد
تا دلم عاشقانه بربایی

پشت من را شکسته بارِ غم
در دلم کرده غم چه غوغایی!

شادی بی نهایتت ای دوست
خواهم از آن بزرگِ بالایی

چون کویرم، که تشنه ی باران
تو خداوندِ روحِ دریایی

زیر پرچین بوسه ای، ای کاش
گیسوانِ غزل بیارایی

 

3 اردیبهشت 1400

 

 

 

 

نظرها 13 
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 4, 1400

    عاشقانه ای خواندم با ریتمی نسبتا تند و آهنگی نسبتا ضربی ،
    جناب خراسانی عزیز ، حالات شما را از روی آثارتان بخوبی می توان دریافت ، روزگاری آفتابی ، روزگاری نیمه ابری و گاهی تمام ابری و بارانی … البته من شاهد بعداز ظهرهایی رعد و برقی نیز بوده ام …
    همواره از شما می آموزم و درود بر شما

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 4, 1400

      سلام بر جناب امیر جلالی عزیز

      دوست دارم تا آخرین لحظه ی عمرم عاشق باشم البته این عشق ها در خیال است اینگونه به آرامش میرسم.
      سپاس از نقد زیبایت

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  2. کبری محمدی

    اردیبهشت 4, 1400

    سلام
    عالی و سرشار از زیبایی
    شکوه قلم تان ماندگار
    لحظه لحظه های تان سرشار از نور و عشق
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 8, 1400

      سلام و درود

      سپاس از خضور گرم و بهاری تان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🙏🌿

  3. علی معصومی

    اردیبهشت 5, 1400

    سلام حضرت دوست
    زیبا و رعناست
    این سروده ارشمند
    احسنت بر شما
    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

    در پناه خدا

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 8, 1400

      سلام و درود بر امیر سخن پاک

      سپاس از خضور گرم آن عزیز جان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🙏🌿

  4. محمد علی زرندی

    اردیبهشت 5, 1400

    استاد بسیار زیبا،معطر و جانبخش.درود و صدها درود که تازه یمان کردید.

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 8, 1400

      سلام نور چشمم

      سپاس از لطف و حضور گرم و مشوقانه ی شما عزیز جانم

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🌿

  5. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 5, 1400

    ماشاء الله ❤️🙏

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 8, 1400

      سلام و درود

      سپاس از خضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🙏🌿

  6. محمد خوش بین

    اردیبهشت 6, 1400

    درود بر شما❤
    زیبا بود❤💜

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 8, 1400

      سلام و درود

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🌿🌹

  7. محمد خوش بین

    اردیبهشت 8, 1400

    تو خداوند روح دریایی👍
    بسیار زیبا وپ ر مفهوم 👏
    💯💜❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا