🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد تو

(ثبت: 1632) خرداد 13, 1395 

زاده شدم در شب میـــلاد تو
در سر من نیست بجز یــاد تو

یاد تــــو را من  نَبَرم  از  دلم
یــاد هماڹ لحظه میعــــاد تو

 ماجد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا