🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یار

(ثبت: 214463) شهریور 29, 1398 

– یار:

«در بغض هوا، نفس کشیدن سخت است»
دوری از یار و او ندیدن سخت است
من دل در گرو تو نهاده ام یار
در هجر تو جامه دریدن سخت است.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    شهریور 30, 1398

    اینگونه آثار سبک زیبایی دارند. ضرب دارند و صدا…
    زیبا بود و دلنشین نیز ….
    درود بر شما

    • سعید فلاحی

      شهریور 31, 1398

      درود

      🌹🌷🌺🌸سپاس از حضورتان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا