🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا حسین(ع)

(ثبت: 241301) مرداد 29, 1400 
یا حسین(ع)

 

وقتی که سر از تبارِ حیدر باشد
قاری شدنش به نِی ، میسّر باشد

قرآن محمّد(ص)است قلبش یاسین
یاسین همه یا حسین بی سر باشد

✍حسن نبی جندقی(تنها)

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 29, 1400

    سلام و عرض تسلیت

    درودتان

    در پناه خدا 🖤

    • حسن نبی

      مرداد 29, 1400

      درود و عرض ادب ممنون استاد✋🖤✋

  2. محمد یزدانی

    مرداد 29, 1400

    سلام و احترام
    بسیار عالی سروده اید. اجرقلم با حضرتش التماس دعا

    • حسن نبی

      مرداد 29, 1400

      سلام و عرض ادب ممنونم جناب یزدانی عزیز🖤🙏🏼🖤

  3. کبری محمدی

    مرداد 29, 1400

    سلام
    سروده ای زیبا و ارزشمند خواندم
    قلم زیبانویس تان همیشه سبز
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹
    وقتی کـه سـر از تبـارِ حیدر باشد
    قاری شدنش به نِی ، میسّر باشد
    عالی بود

    • حسن نبی

      مرداد 29, 1400

      سلام و سپاس از لطف شما ، ممنونم🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا