🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یا ضامن آهو

(ثبت: 240063) تیر 1, 1400 
یا ضامن آهو

 

با عشق، یک جهان دور تو در طواف
انبوه عاقلان مقهور این کلاف

خوش جا گرفته‌ای در آسمانمان
ای مشرقی ترین سیمرغ کوه قاف

در محضرت چکید از چشممـان گلاب
دل هـا وضو گـرفت با این نم مضاف

بر مهـربانی ات ای مهربان ترین
هستیم صبح و شب سرگرم اعتراف

تا خورد جانمان نان از شفای تو
از راه هـر مطب دادیم انصراف

شد پشت پنجـره فولاد جـایمـان
زیباست مرقدت از لای این شکاف

هرقدر فاصله داریم ما وُ تو
پر می شود فقط با قلب های صاف

کی می شود شود سر فرش پای تو
با تار و پود مهر این نقش را بباف

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 1, 1400

    سلام بر حضرت دوست

    میلاد امام عاشقان علی بن موسی الرضا مبارک

    بسیار زیباست

    در پناه خدا
    🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • سلام استاد عید شما هم مبارک
      سپاس از لطف فراوان شما🌺🌺🌺🌺

  2. ســــــــــــــــــــــــــــلام گرامی🌺🌺🌺

  3. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما شاعرگرامی
    کنج ویرانهء دل ، مهر
    غزل روییده است
    محفل ما به حضورت
    چه درخشان شده است
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • سلام و ممنون از حضور و بداهه زیبای شما
      خوش آمدید🌺🌺🌺🌺🌺

  4. سلام بذ سرور عزیز و بزرگوار

    زاد روز حضرت رضا (ع) بر شما و

    همه عاشقان خجسته باد

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • سلام بر استاد گرانقدر و سپاس
      من هم عرض تبریک دارم🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا