🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یخ

(ثبت: 265257) آبان 12, 1402 
یخ

 

تو که باشی
دلم
یخ نمی‌زند

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سجاد پورخدایار

    آبان 13, 1402

    سرکار خانم موفق باشید،زیبا بود،یک مقدار اگر سنگین تر بنویسید شاید زیباتر هم بشود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا