🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یکشنبه‌ها

(ثبت: 249709) مرداد 9, 1401 
یکشنبه‌ها

 

یکشنبه‌ها
یک شنبه دیگر است!
از نو می‌بینم پدر را
بی خطِ بریل
وَ ماه را زندگی می‌کنم!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    عرض ادب جناب دکتر

    سپاس‌گزار و خاکسار لطف و محبت کم نظیرتان هستم

    سلامت باشید

  2. سلام و درود سرکار خانم آجورلو

    شب خوش

    از لطف و بزرگواری سرکارعالی سپاسگزارم

  3. سلام و درود
    شب خوش

    از حضور مهرانگیز شما ادیب گرانقدر سپاسگزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا