🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک ثانیه

(ثبت: 4106) خرداد 2, 1396 
یک ثانیه

 

چشم خود را می نهی بر روی هم یک ثانیه؟

می شوی همراهِ من تا مرگِ غم، یک ثانیه؟

این عبارت گفت “جانی” از تبارِ عشق و نور

او به انگشتان فضا را زد رَقم، یک ثانیه

پلک هایش را به هم آورد و لبخندی به لب

گفت:«دیدم مرگِ غم، دفعِ ستم، یک ثانیه»

پشت سَر، رنگین کمانِ آرزو ها بود و بس

رو به رویَ ش جبهه، فرصت شد چه کم!!، یک ثانیه

“عشق” آمد، “جان” او همراه وی شد، ای عجب!!

ذکرِ یارب یاربی بودش به دَم، یک ثانیه!

گاهِ هجرت زد اناالحق “جانِ” او ، پرواز کرد 

فَتح خرمشهر؟ تنها یک قَدَم، یک ثانیه

نغمه ی اللهُ اکبر با نوای یا حسین (ع)

درفضا پیچیدو،

 پلکَ ش روی هم،

یک ثانیه…