🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جویده الگوریتمِ بـے جهت

(ثبت: 259693) اردیبهشت 24, 1402 
جویده الگوریتمِ بـے جهت

مرگ بازے مےڪند بر سینۂ ساحل، صـدف

_ هیـچ مےدانے چـرا فریاد زد دریا ڪمڪ

در مُشجَّر تورِ جاشو جانِ ماهے شـد الڪ!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ــــــــــــــــــــــ

#سہ‌گانے