🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار زهرا نادری بالسین شریف آبادی

ازدست پلکهایم

عصبانیم

قالب جدید

خوانش: 499

سپاس: 6

تعداد نظر: 18

آفتاب 

با یک بوسه

قالب جدید

خوانش: 593

سپاس: 4

تعداد نظر: 14

حسرت لب ماه

بردل خورشید مانده است

قالب جدید

خوانش: 478

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

طناب دلتنگی

 به گردنم افتاده است

قالب جدید

خوانش: 422

سپاس: 5

تعداد نظر: 15

باران

 گریه های زیر پتوی

قالب جدید

خوانش: 537

سپاس: 5

تعداد نظر: 18

خشکیده است

 لاله  گوشم

قالب جدید

خوانش: 483

سپاس: 5

تعداد نظر: 20

            قلم 

    باداشتن یک پا

قالب جدید

خوانش: 426

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

دستی که آتش را

 خاموش میکرد 

قالب جدید

خوانش: 547

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

زمستان چقدرمظلوم است!

با اینکه اجاق ها راروشن میکند

قالب جدید

خوانش: 517

سپاس: 4

تعداد نظر: 13

میخواهم 

    فراموشت کنم 

قالب جدید

خوانش: 482

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

شعرپریسکه

دختر یلدا می خواهد

قالب جدید

خوانش: 679

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

دل انار خون است

از دلتنگی

قالب جدید

خوانش: 904

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

احمد آمد با احد ،با فرق میم

 ابلیس ازمیلاداوشد غرق بیم

رباعی

خوانش: 539

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

شعرپریسکه

پراز میوه ها ی 

قالب جدید

خوانش: 477

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

شعرپریسکه

زیرقدمهای آفتاب 

قالب جدید

خوانش: 634

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

ماه میخواهد 

 کوه رادرآغوش بکشد 

قالب جدید

خوانش: 454

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

میخواهم

 دست آدم برفی را بگیرم 

قالب جدید

خوانش: 677

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

قالب جدید

خوانش: 504

سپاس: 2

شعرپریسکه:

بگذارفقط!

قالب جدید

خوانش: 584

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

شعر پریسکه

شعرم سرما خورده است

قالب جدید

خوانش: 642

سپاس: 3

تعداد نظر: 4