🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار زهرا نادری بالسین شریف آبادی

 ازحقارت هرقلم لرزان شود

دفتراز نالایقی پنهان شود

خوانش: 455

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

هرسال تکرار میکندسبزه

درس «گذشت» را

قالب جدید

خوانش: 484

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

باهارگلیب گول آچیب / بهارآمده گل بازشده

غوصصه اوره کدن قاچیب /غصه ازدل گریزان شده

مثنوی

خوانش: 490

سپاس: 7

تعداد نظر: 15

 دررا بازکن

 بهارآمده است

قالب جدید

خوانش: 480

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

شعرهایت

به دنبالت می گردند

قالب جدید

خوانش: 609

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

باسلام وعرض ارادت

برای شرکت درفراخوان نوروزی

بحر طویل

خوانش: 606

سپاس: 6

تعداد نظر: 5

    سلام وعرض ادب

شعرفراخوان بهار 

قالب جدید

خوانش: 378

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

قلم از 

پله های عشق

قالب جدید

خوانش: 1382

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

وقتی که

   شعرم میمیرد

قالب جدید

خوانش: 401

سپاس: 1

تعداد نظر: 7

گویا گم کرده ای

راه خانه ات را

قالب جدید

خوانش: 480

سپاس: 6

تعداد نظر: 13

         باخود برد

  خنده ازلب باغبان را

قالب جدید

خوانش: 564

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

درسیاهی شب 

روی در خاک کشید

قالب جدید

خوانش: 634

سپاس: 7

تعداد نظر: 11

سقف شعرم 

    ترک برداشت

قالب جدید

خوانش: 527

سپاس: 11

تعداد نظر: 20

هوایت

چه کشنده است!

قالب جدید

خوانش: 415

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

  میخواهم 

    فراموشت کنم 

قالب جدید

خوانش: 708

سپاس: 5

تعداد نظر: 14

دلم درخت نبود

اما روزگار 

قالب جدید

خوانش: 2035

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

هرچه تیشه التماس

    بربیستون دلت زدم 

قالب جدید

خوانش: 444

سپاس: 9

تعداد نظر: 8

              دارم

آسمان رافراموش میکنم

قالب جدید

خوانش: 659

سپاس: 7

تعداد نظر: 14

پلک ماه

تاصبح بازاست

قالب جدید

خوانش: 401

سپاس: 5

تعداد نظر: 14

چترعشقم را

   جمع نمیکنم

قالب جدید

خوانش: 416

سپاس: 8

تعداد نظر: 14