🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فائزه ناظر
فائزه ناظر

شیدا

فائزه ناظر 28 بهمن 1397

اي جان من جانان من

افسونگروشيداي من

خوانش: 533

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

همه جا دنبال توميگردم

اما نميجويم تورا

شعرنو-نیمایی

خوانش: 305

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

تورا من با نفسهایم صدا کردم

صدایم را اگر چه باز نشنیدی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 1381

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

عشق یعنی غصّه پنهان ساختن

در ره معشوق ، جان را باختن

مثنوی

خوانش: 312

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

سوگند به هُرم نفس و مهر تو ای یار

بر آتش عشق تو شدم ، سخت گرفتار

خوانش: 189

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

به شقايق به اقاقي سوگند

به تن خسته و تنها دربند

شعرنو-نیمایی

خوانش: 179

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

فائزه ناظر

کاش …

فائزه ناظر 18 بهمن 1397

کاش می شد دل ز بی مهران ربود

باشقايق ازغم هجران سرود

مثنوی

خوانش: 252

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

من در این گوشه تنهایی خود،بی صدا خواهم ماند

لا به لای پیچکی زیبا،به یادت همه شب،تک نوای دل ساکن شده را،،بی صدا خواهم خواند……

شعرنو-نیمایی

خوانش: 398

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

اهل ایرانم

افتخاری دارم که دراین خاک پر از عشق خدا

شعرنو-نیمایی

خوانش: 567

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

با من بمان بگذار داشته باشمت

ای دوست داشتنی ترین آرزوی من

شعرنو-نیمایی

خوانش: 316

سپاس: 3

با هزاران رنگ زيبا،،رنگ مي بازد خزان

مي دهد جان ،فصل پاييزي ما دامن کشان

سپید

خوانش: 400

سپاس: 3

تعداد نظر: 2