🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار حبیب رضائی رازلیقی

بنام خدا

به عرض اساتید محترم و دوستان بزرگوارم می رسانم

خوانش: 247

سپاس: 1

تعداد نظر: 3

روز غم بارِ غروبِ آفتاب

واپسین تابشِ نورِ خورشید

شعرنو-نیمایی

خوانش: 166

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

( تولدم )

چو شوکران بوده اگر

شعرنو-نیمایی

خوانش: 225

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

حبیب رضائی رازلیقی

قسم

حبیب رضائی رازلیقی 31 اردیبهشت 1398

( قسم )

.

خوانش: 236

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

به درِ میکده رفتم امشب

تا زِ ساقی میِ نابی گیرم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 513

سپاس: 6

تعداد نظر: 15

به سحَر ذکرِ تو را گویم و آواز کنم

کی شود روزه یِ خود با رُخِ تو باز کنم

خوانش: 237

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

( شرم آفتاب )

روزِ عـاشـورا سـرم دارد هـَـوا

خوانش: 222

سپاس: 8

تعداد نظر: 12

( علی ع درسوگ )

.

خوانش: 211

سپاس: 4

تعداد نظر: 10

خوابِ غفلت رفته بودم، بسته شد میخانه امشب

جام و ساغر رفته ازکف، باختم خـُم خانه اِمشب

خوانش: 260

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

آئینه ی داور

.

ترجیع بند

خوانش: 403

سپاس: 5

تعداد نظر: 10