🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

رباعی شمارهٔ ۱۲۴۷ : زنبور نیم که من بدودی بروم

(ثبت: 200609)

زنبور نیم که من بدودی بروم

یا همچو پری به بوی عودی بروم

یا سیل شکسته تا برودی بروم

یا حرص که در عشوهٔ سودی بروم

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا