🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

شمارهٔ ۱۵ : چیزی که توئی زین تن مسکین تو نهای

(ثبت: 182355)

چیزی که توئی زین تن مسکین تو نهای

زین هشت پسین و چار پیشین تو نهای

زین ده حس و هفت عضو بگریز و سه روح

میپنداری که این تویی، این تو نهای

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا