🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

و له ایضاً : لاله ز رخ چو ماه می‌بینم من

(ثبت: 186840)

لاله ز رخ چو ماه می‌بینم من

سبزه ز خط سیاه می‌بینم من

وان کاسهٔ سرکه بود پر باد غرور

پیمانهٔ خاک راه می‌بینم من

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا