🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

و له ایضاً : هر خاک که درجهان کسی فرسود است

(ثبت: 186838)

هر خاک که درجهان کسی فرسود است

تن‌هاست که آسیای چرخش سوداست

هر گرد که بر فرق عزیز تو نشست

مفشان که سرو فرق عزیزی بوده است

کاربرانی که این مطلب را پسندیده اند :

کاربرانی که این مطلب را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا