🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آبی ترین رنگ جنون

(ثبت: 237122) اسفند 25, 1399 

 

بسترى ابريشميـــــن از واژه هاى پَرپَــرم
شعر معشوقى ست پنهانـــى، ميان دفترم

شاهد آبــــى ترين رنگ جنونم در غزل
كاش اين حال و هوا هرگز نيفتد از سرم

هيچكس مانند من سرمست هوشياريش،نيست
بهتر از هر كس به حال نادرم مستَحضَــــــرم

شايد از جان عقابى در تنم”ها” كرده اند
يا كه ببرى نيمه وحشى در لباسى ديگرم

آسمان در سينه ى درياى چشمم مى تپد
بيــــت بيتِ شعرهاى ابـــــــرها را از بَـــرَم

پشت اعجاز سكوتم واژه ها گل مى دهند
باغبان بى زمينم. شاعــــرم.پيغمبــــــرم…

صحنه ى بى مرز دنيا را تماشا مى كنم
شاهد اوج هنـــــر در مردم بازيــــــگرم

روبه روى صورت آيينه چشمك مى زنم
تا برويد سيب لبخندى به چشمان تَرَم

ساكن حصر بلور پنجره هاى بلنــــــد
آشنا با قصــــه ى دروازه هاى بى درم…

ماه و خورشيد و بهار و باغ و گل مال شمـــا
پرده ها را مى كشم . من با خودم راحت ترم…

#غزل_آرامش

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اسفند 25, 1399

    سلام و احترام

    زیباست

    آثار ماندگار و جاودانه ی شما استاد گرامی همیشه بر تارک آسمان شعر و ادب می درخشند

    سر بلند و پیروز باشید به مهر

    درود هاا

    💐🙏💐

  2. طارق خراسانی

    اسفند 25, 1399

    سلام غزل عزیز
    از افتخارات سایت پاک است که اولین ملکه ی شعرش شما هستید.
    گاهی انسان تردید دارد تا از کسی تعریف و ارزش های او را بیان کند با خود می گوید شاید تحت تاثیر مسایل روحی و احساس قرار گرفته باشد.
    من هنوز هم بر این باورم که ایران چند شاعر زن فرهیخته و به معنای واقعی شاعر به خود دیده است که از تعداد انگشتان یک دست کمترند و تو افضل آنان هستی بی مانندیت را در کل تاریخ اذب کشور باور دارم.
    اگر چه در این شعر تمام ابیات بیت الغزل هستند ولی وقتی این بیت را خواندم با خود گفتم عجب بیت زیبایی!
    آسمان در سينه ى درياى چشمم مى تپد
    بيت بيتِ شعرهاى ابرها را از برَم

    از خداوند سبحان برایت سلامتی، سعادت و بهروزی آرزومندم.

    در پناهش شاد باشی آمین 🌿👏👏👏👏👏👏👌❤️🌹🌿

  3. کاوه ایزدیار

    اسفند 27, 1399

    👏👏👏👏👏
    🌹🌹🌹🌹🌹

  4. حسین شیرکوند

    اسفند 28, 1399

    🌼💐💮🏵️🌺🌸🌷

  5. کبری محمدی

    اسفند 28, 1399

    آسمان در سينه ى درياى چشمم مى تپد
    بيــــت بيتِ شعرهاى ابـــــــرها را از بَـــرَم
    پشت اعجاز سكوتم واژه ها گل مى دهند
    باغبان بى زمينم. شاعــــرم.پيغمبــــــرم…👏👏👏

    سلام
    زیبا زیبا،
    عالی عالی، فقط همین
    همه شاه بیت اند
    لذت بردم، چندبار خواندم، قطعا بازم ….
    پاینده باشید و بسرایید به مهر
    ما هم استفاده کنیم
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا