🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخرین بوسه

(ثبت: 254790) دی 20, 1401 
آخرین بوسه

 

آخرین بوسه زِ لب های تو آرامم کرد
آتش عشق تو اینگونه مرا رامم کرد

شهره یِ شهر شدم قیص بنی عامر تو
آری مجنون شدم و عشق تو بدنامم کرد

در طواف حرم و کعبه یِ عشق بودم و باز
دیدنِ روی مَهَت خدشه به احرامم کرد

به شکار آمدم و صید تو صیاد شدم
چِه شکاری که مرا دلشده یِ دامم کرد

به دعایی که بیاید به لبم بوسه زند
روز و شب ذکر لبم سوره یِ انعامم کرد

شور شیرینی تو ، جام می و باده یِ ناب
دل شبگرد مرا همدم خیامم کرد

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
بهمن ماه 96

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. علی معصومی

    دی 20, 1401

    درددها بر شما
    ♡♡♡
    عالی
    ✍بداهه
    جلد دیدار تو بودم که شدی راهی عشق
    شور و حال تو مرا کفتر این بامم کرد

  2. جواد مهدی پور

    دی 20, 1401

    سلم و درود بر شما جناب استاد شرعی عزیز

    امیدوارم آخرین بوسه نباش

    ” دزدی بوسه عجب میوه ی پر منفعتی ست
    که اگر باز ستانند ، دو چندان باشد ”

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏👏🌹❤️

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرهیخته
      سپاس از محبت های بی دریغ شما
      سایه ی مهرتان بی خزان

  3. سیاوش آزاد

    دی 20, 1401

    سلام
    شهره ی شهر شدم قیس بنی عامر تو
    آری مجنون شدم و عشق تو بدنامم کرد

    • سیاوش جان آزاد
      شاعر فرهیخته
      سپاس از محبت شما
      پیام شما موجب شادی و دلگرمی من است
      سپاس

  4. فائزه اکرمی

    دی 20, 1401

    درود بر شما بسیار زیبا سروده اید
    پاینده باشید

  5. طارق خراسانی

    دی 20, 1401

    سلام و درود

    غزل زیبایی ست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرزانه
      بی نهایت از بذل محبت شما سپاسگزارم
      لایق این همه محبت نیستم .
      سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا