🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وادی عشق

(ثبت: 267450) بهمن 13, 1402 

 

گل روی تو به این باغ صفا می بخشد
چشمه یِ آب حیات است بقا می بخشد

دل خونینِ من از زخم حریفان نشکست
که طبیب لبِ لعلِ تو شفا می بخشد

پادشاهیم و گدای سر کوی تو صَنَم
چشمِ مستِ تو مرا ارج و بها می بخشد

بُگذر از جُرم من زار که در وادی عشق
گل بی خار به پروانه خطا می بخشد

سایه یِ مهرت اگر از سر ما کَم نشود
به شب شبزدگان شور و نوا می بخشد

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 13, 1402

    گل روی تو به این باغ صفا می بخشد
    چشمه یِ آب حیات است بقا می بخشد

    دل خونینِ من از زخم حریفان نشکست
    تا طبیب لبِ لعلِ تو شفا می بخشد

    سلام و درود جناب شبگرد

    غزل زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرهیخته
      خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان واقع شده است .
      سپاس از بذل محبت شما .

  2. حمید گیوه چیان

    بهمن 13, 1402

    درود جناب شبگرد بزرگوار و ارجمند
    زیباست مثل همیشه
    قلمتان سبز
    در پناه خدا👏👏👏👏🌹🌹🌹

    • سلام و درود بر شما شاعر ارجمند
      خوشحالم که تو خواننده یِ شعرم هستی
      سپاس از بذل محبت شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا