🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یاد

(ثبت: 267448) بهمن 12, 1402 

 

امروز هم یاد تو هستم
ای یاد تو در سینه جاری

من بی تو واماندم در اینجا
با این همه دل بی قراری

فکر خزان آشفته ام کرد
بازآ که تو پیک بهاری

تو همچو یوسف ای مه من
روشنگر چشمان تاری

خشکیده چشمانم به راهت
سخت است این چشم انتظاری

شبگرد حدیث هجر کم گو
افسانه ای گو یادگاری

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
* به افسانه رشیدیان علیشاهی برای هجرت سه روزه اش

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود زیبا ودلنشین سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘⚘
    زنده باشبد به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا