🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار محمد رضا شرعی ( شبگرد )

 

رفتی و نگاه خسته را غَم تَر کرد

غزل

خوانش: 83

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

 

از من دلشده بیزار شدی باز چرا ؟

غزل

خوانش: 66

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

امشب زِ جام چشم تو ، لبریز شد پیمانه ام

غزل

خوانش: 47

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

گل روی تو به این باغ صفا می بخشد

غزل

خوانش: 64

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

امروز هم یاد تو هستم

قطعه

خوانش: 61

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

 

ای کاش من هم چون عروسک

غزل

خوانش: 54

سپاس: 1

 

ای سرو ببین که از تو آزاده ترم

غزل

خوانش: 69

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

زندگی طرحی مبهم بود در قابِ ذهنِ من

سایر

خوانش: 52

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

تو چه خوب می فهمی

سایر

خوانش: 64

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

شاپرک پرم شکسته

چهارپاره

خوانش: 60

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

مستی زِ حد کردم فزون تا آنکه شیدایت کنم

غزل

خوانش: 76

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

 

خسته از این همه ننگ

سایر

خوانش: 66

سپاس: 4

تعداد نظر: 8

 

ای شادیِ من زِ حُسن رویت بی حَد

رباعی

خوانش: 59

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

باغبان رفت و خَمید قامت آلاله زِ داغ

دوبیتی

خوانش: 132

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

عهد شکست یار جفا پیشه ام

دوبیتی

خوانش: 53

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

مرغک دل به طواف گل باغ آمده امشب

غزل

خوانش: 94

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

 

در طواف کعبه یِ رویت

سایر

خوانش: 65

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

ای لعلِ تو شِکر شِکن و شَهد شِکر ریز

غزل

خوانش: 46

سپاس: 0

 

گفته بودم به تو مهرت به دلم افتاده

غزل

خوانش: 144

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

 

فراموشت نکردم گر چه دور از من شدی چندی

غزل

خوانش: 83

سپاس: 7

تعداد نظر: 16