🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بیزار

(ثبت: 267524) بهمن 16, 1402 

 

از من دلشده بیزار شدی باز چرا ؟
تشنه یِ خونِ منِ زار شدی باز چرا ؟

جان زِ تن کرده بُرون حلقه یِ زُلف تو صنم
تو خریدار سرِ دار شدی باز چرا ؟

یوسف گُم شده ام من ، رَه کنعان بنما
راهی گوشه یِ بازار شدی باز چرا ؟

مُرغ خوشخوان چَمَن بودم و سَر مَست گُلی
گل مَن هم نفس خار شدی باز چرا ؟

دِل شَبگرد پریشان سَرِ زُلف تو شد
از مَنِ دلشده بیزار شدی باز چرا ؟

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    بهمن 23, 1402

    درود جناب شرعی
    ماندگار باشید 🌹🌹

    • استاد بزرگوار و ادیبم
      سلام و درود
      پیام پر مهرتان موجب شادی دلم شد
      مهرتان ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا