🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخر قصه

(ثبت: 237194) اسفند 27, 1399 

 

نام تو
قصه ایست طولانی
میترسم صدایت کنم
آخر قصه ببینمت!!

#مستانه دادگر
#ماهور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 27, 1399

    سلام و درود

    کوتاهی به بلندای آفتاب عشق
    بسیار زیباست
    اصل جاودانگی اش را به همراه دارد

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏👏👏👌🌿

  2. جواد مهدی پور

    اسفند 27, 1399

    سلام و عرض ادب محضرتان استاد گرامی بانو دادگر

    از شعر زیبایتان بهره مند شدم

    عالی ست

    درود بر شما

    پیشاپیش عید نوروز بر شما مبارک باد

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏🌿💐

    • زنده باشید استاد،،، بهار بر شما خجسته باد،،، همچنین انتخاب شما را بعنوان ملک الشعرای شعر پاک تبریک عرض میکنم… براستی انتخاب شایسته ای بود👌👌👌🙏🙏

      • جواد مهدی پور

        اسفند 28, 1399

        سپاسگزارم

        زنده باشید به مهر استاد گرامی

        💐🙏💐

  3. حسین شیرکوند

    اسفند 28, 1399

    🌼🏵️🌸🌷💐🌺🌻

  4. علی معصومی

    اسفند 28, 1399

    درود ها بر بانو دادگر ارجمند
    ارزوی سالی خوش برایتان دارم
    کوتاه شیرینی بود
    دستمریزاد
    ◇◇◇
    در آخرین ضیافت سالی لبریز عم
    انتظار رهایی دارم
    سال جدید را
    از گرفتاریها…برای همه مردم🌺
    در پناه خدا

    • درودهااا و عرض ادب و احترام… سپاس از حضورتان

      پیشاپیش نوروزتان خجسته باد

  5. کاوه ایزدیار

    اسفند 29, 1399

    👏👏👏👏👏
    🌷🌷🌷🌷🌷

  6. اکبر رشنو

    فروردین 5, 1400

    سلام و درود
    لطفا مطلب مربوط به تدوین کتاب را در آدرس زیر
    http://sherepaak.com/237416/تدوین-کتاب-شعر-شاعران-بر-تر
    مطالعه نمایید و در این راستا شماره تماس و پیشنهادات خود را به
    شماره 09300343854 تلگرام و آیدی akbarchakad@
    و شماره ی واتساپ 09930966119
    اینجانب ارسال فرمایید.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا