🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 223609) فروردین 10, 1399 

 

من و تو
در یک قاب عکس
میشود؟
خدایا، چه میشود؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 10, 1399

    من پاسخ خدای تورا میدهم
    نترس
    بگذار
    من و تو ما شویم 🙏🙏❤️🌹

    • مینا یارعلی زاده

      فروردین 11, 1399

      🌹🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما

      بسیار خوش آمدید و به دیده ی پر مهر نگاه کردین
      در پناه حق

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      سپاسگزارم
      نظر لطف شماست
      ممنونم از نگاه زیباتون
      در پناه حق

  2. علی معصومی

    فروردین 10, 1399

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌸🌺🌸🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 12, 1399

      درود بر شما
      متشکرم بابت توجه و نظرتون
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا