🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 224693) اردیبهشت 20, 1399 

 

امروز تو را از خدا آرزو کردم

برآورده که نشدی

هیچ

خبر دادند

تو را دیده اند با یارت

قهقهه میزدی در شلوغی شهر

حتما

دستهایت

چشمهایت

خنده هایت

حتما دلش قرصِ قرص است

که از آن اویی

خیالی کال است

همانند خیال من میشود…

1398.01.14

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 20, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 20, 1399

    خیالی کال است
    آفرین

    درودتان

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      اردیبهشت 22, 1399

      درود بر شما
      خوش نگار سپاس از مهر بی حصرتان
      در پناه حق

  3. مینا یارعلی زاده

    اردیبهشت 20, 1399

    درود بر همشهری شاعرم
    شاد و پیروز باشید🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      اردیبهشت 22, 1399

      درود بر شما
      سپاس از نگاه مهربانتان
      شادکام و تندرستی باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا