🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 233586) آبان 28, 1399 

– آرزو:

…آرزو کرد،
به جای تفنگ-
کتاب وُ،
قلم داشت تا-
پرنده‌ای را نقش بزند
با شاخه‌ای زیتون؛
–سرباز!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 28, 1399

    چقدر عالی

    زیبا سرودید

    درود بر شما جناب فلاحی عزیز

    💐💐💐

    • سعید فلاحی

      آذر 1, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏سپاس از حضورتان🌹

    • سعید فلاحی

      آذر 1, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏سپاس از حضورتان🌹

    • سعید فلاحی

      آذر 1, 1399

      سلام و درود🙏🙏🙏سپاس از حضورتان🌹

  2. مازیار نژادیان

    آبان 28, 1399

    درود بر شما شاعر

    همیشه قدرت قلم بیش از سلاح است

    وکاش برسد روزی که از دهانه مسلسل ها گل بروید

    و هیچ کجای این دنیا نشانی از رگبار مسلسل نباشد

    پایدار و نویسان باشید 💐💐💐💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا