🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 239175) اردیبهشت 31, 1400 
آرزو

 

یار منی … کنار منی … یاور منی
خرّم پگاه ِ عید بهارآور منی

شیرین ترین حکایت شبهای مستی ام
چون شور ِ بامداد جنون در سر منی

در هفت شهر خاطره ی شهرزاد حسن
سیمرغ قاف ِ عشقم و بال و پر منی

تا از حصار ِ عقل قوی پنجه وارهم
پندار ِ وهم زاد ِ جنون پرور منی

حال خراب ِ پیر خرابات فاش کرد
آبادی همیشگی ساغر منی

باغ بهشت را نکند آرزو دلم
امشب که ای عزیزترین در بر منی

آب گدازه های خیال از سرم گذشت
ققنوس وار در دل خاکستر منی

خوناب درد میشوی از دیده می چکی
ای آرزو که در دل خوش باور منی!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. علی معصومی

    اردیبهشت 31, 1400

    درود ها بر شما
    جناب خوش عمل نازنین و
    ارجمند
    چامه ای زیبا سروده اید
    آفرین بر شما
    ◇◇◇◇
    شعر و سرود آینه ها وامدار توست
    مهتاب شامگاهی بوم و بر منی

    هرمی بزن که بسته به امید کردگار
    در انجماد فصل خزان آذر منی
    🌿🌺
    در پناه خدا

    • عباس خوش عمل کاشانی

      اردیبهشت 31, 1400

      حضرت استاد معصومی عزیز
      درود وعرض ارادت…
      از حسن نظر بلند و توجه تان سپاسگزارم.

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 31, 1400

    سلام استاد گرانقدر
    حضرت عباس خوش عمل کاشانی

    از افتخارات وبسایت شعر پاک وجود آن گهر مرد شعر و ادب است
    شاعری که نشان درجه یک ادبی کشور را از آن خود کرده است.
    بنده بعنوان خادم شعرای این سرزمین بوجودتان می نازم و افتخار می کنم در عصری زندگی می کنم که بوی عطر ان گل محمدی را گاهی می توانم از نزدیک استشمام کنم.
    این غزل زیبای شما سرمشق خوبی ست برای ما شاگردانت تا بهتر بسراییم.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌❤️🌿

    • عباس خوش عمل کاشانی

      اردیبهشت 31, 1400

      حضرت استاد طارق خراسانی عزیز
      سلام وعرض ادب و ارادت.
      در محضر باهرالنور آن اسوه ی ادب درس پس می دهیم…..
      تا که زمین است به گردش مدام
      سایه ات ای سرو سهی مستدام.

  3. حسن نبی

    اردیبهشت 31, 1400

    درود و عرض ادب و احترام خدمت استاد خوش عمل عزیز🌹

    همچون همیشه از خوانش شعرتان لذت بردم

    سالم و تن درست باشید🌹👌🌹

  4. محمد خوش بین

    اردیبهشت 31, 1400

    سلام و درود👏👏👏👏

  5. کبری محمدی

    اردیبهشت 31, 1400

    سلام
    غزلی زیبا و دلنشین خواندم
    درودتان باد
    برقرار باشید به مهر خدای مهربان
    چه تصویر زیبایی
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  6. حضرت استاد خوش عمل کاشانی
    سلام علیکم
    سروده ای به غایت فاخر و اسطقس دار و سلیس و بیاد ماندنی. حظ بردم . دست مریزاد

  7. رضا محمدصالحی

    خرداد 2, 1400

    تا از حصار ِ عقل قوی پنجه وارهم
    پندار ِ وهم زاد ِ جنون پرور منی

    درود استاد 🌹👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا