🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزاده

(ثبت: 267396) بهمن 10, 1402 

 

ای سرو ببین که از تو آزاده ترم
ای ابر ببین که از تو من ساده ترم

من گَرد و غُبار کوی دلبر هستم
ای سنگ ببین که از تو افتاده ترم

من مستم و از لعل لبش مِی نوشم
ساغر بشکن که از تو پُر باده ترم

فرهاد مَرو به خواب شیرین امشب
آری بخدا من از تو دلداده ترم

در بند غمم زِ هجر آن دلبر حُسن
شبگردم و سرخوشم که آزاده ترم

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 10, 1402

    من گَرد و غُبار کوی دلبر هستم
    ای سنگ ببین که از تو افتاده ترم

    درود بر شما
    زیباست🍃🍃

    • ماه بانوی سرزمینم
      ادیب فرهیخته
      سپاس از بذل محبت شما
      از اینکه خواننده ی شعرم بودید بسیار خرسندم
      مهرتان ماندگار

  2. طارق خراسانی

    بهمن 10, 1402

    سلام جناب شبگرد

    یکی از اشعار موفق و زیبای شماست
    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏👏🌱

    • استاد ارجمندم
      ادیب فرزانه
      با سلام
      چون همیشه به مهر خواندید
      شاگردی در مکتب شما افتخار بنده است .
      مهرتان ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا