🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزادی

(ثبت: 245368) بهمن 25, 1400 
آزادی

 

دل به تنگ آمد و
بنشست به تماشای پرندگان
آه چه آسمانی
چه آزادیِ دل‌انگیزی
پس کجاست آسمان من؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):