🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آسمان سرخ

(ثبت: 243358) آذر 16, 1400 
آسمان سرخ

آسمان ِ سرخ

سرخ شد بعد از تو دیگر آسمانم نازنین
زجر ِ بی پایان زمان و عین دوزخ شد زمین

عقربه شد تیک تاکش بعد تو ناقوس مرگ
لحظه هایم با غم و دلواپسی ها شد عجین

رفتی و سیب قشنگ خنده را دلشوره چید
رفتی و سر کردم عمری بی حضورت اینچنین

ترسها از سایه ی شوم رقیبان داشتم
از کفم بیرون کشید آخر تو را دست ِ کمین

گم شدم در خاطر آئینه هم این روزها
بعد تو بر چهره ام از بس مدام افتاده چین

همنشین خلوت شبهای من رفتی کجا؟
همدم شب ناله ها و اشک من شد آستین

نیست جایی بر درنگی تا نفس دارم بیا
بر دلم دستی بکش در لحظه های واپسین

نسرین حسینی

28/8/1400

 

 

 

 

نظرها 16 
  1. آذر 16, 1400

    سلام و درود بر شما نوشیدم از زلال اندیشه ی شما قابل تقدیر است بانوی بزرگوار خواهر گرامی ام نرگس حسینی
    تا همیشه پایدار باشی و بسرایی🌹🌹🌹🌹👏👏👏

    • نسرین حسینی

      آذر 19, 1400

      درود برشما بسیار سپاسگزارم از مهر حضورتون مانا باشید 🌺🌺

  2. سلام
    عالی بود سرکارخانم حسینی
    موفق باشید و شاعر بمانید

    • نسرین حسینی

      آذر 19, 1400

      درودها برشما عزیز گرامی بسیار سپاسگزارم از مهر حضورتون
      مانا باشید🌺🌺

  3. عظیمه ایرانپور

    آذر 16, 1400

    درود بر شما
    اگرچه تلخ ولی
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌸

    • نسرین حسینی

      آذر 19, 1400

      درودها برشما عظیمه عزیز وگرامی بسیار سپاسگزارم از مهر حضورتون
      مانا باشید نازنینم🌺🌺

  4. خسرو فیضی

    آذر 16, 1400

    . عقربه شد تیک تاکش بعد تو ناقوس مرگ
    . لحظه هایم با غم و دلواپسی ها شد عجین
    .
    . نیست جایی بر درنگی تا نفس دارم بیا
    . بر دلم دستی بکش در لحظه های واپسین
    .
    . شاعر لحظه های حساس عشق . درودهایم
    . نثارتان باد 🌸
    . غزلی شیوا و زیبا از اندیشه ای ناب 🌸
    . غمگینانه سرودن هم هنریست !!!. اما
    . غمگین زیستن زیان آور . و پسندیده نیست .
    . گیرایی حُسن ختام غزل چنگ بر دل میزند !!
    . مهر بانوی شاعر عشق و مهر و شعر روزگارتان
    . شاد و خوش باد 🌸🌸🌿🌿🌸🌸

    • نسرین حسینی

      آذر 19, 1400

      درودها برشماجناب فیضی عزیز و
      گرامی بسیار سپاسگزارم از مهر حضورتون
      مانا باشید🌺🌺

  5. درودها مهربانو حسینی گرانقدرقلمتان ماندگار🌸🌸

    • نسرین حسینی

      آذر 19, 1400

      درود نازنین لیلا نازنینم بسیار سپاسگزارم از مهر حضورتون مانا باشید 🌺🌺

  6. محمدعلی رضاپور

    آذر 16, 1400

    سلام و درودتان
    زیبا سروده اید. احسنت بر شما 🌿💐🌿🌷

    • نسرین حسینی

      آذر 19, 1400

      درود برشما جناب رضاپور عزیز بسیار سپاسگزارم از حضور ارزشمندتون مانا باشید 🌺🌺

  7. مدینه ترکاشوند

    آذر 18, 1400

    درودها بانو حسینی عزیز،بسیارزیبا
    قلمتان نویسا
    پویا وبرقرارباشید🍀💐🌸

    • نسرین حسینی

      آذر 19, 1400

      درودها نازنین مدینه عزیز بسیار سپاسگزارم از مهر حضورتون مانا باشید 🌺🌺❤❤

  8. کبری محمدی

    آذر 19, 1400

    سلام
    غزلی پر احساس و خواندنی
    قلم تان تواناتر
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  9. درود بیکران بانو
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا