🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آوازهای خاموش

(ثبت: 5330) دی 24, 1396 

پرنده‌ای می‌آورم

تا درسکوت خانه

آواز بخواند

اگرچه

هیچ گاه نخواهد گفت:

«عشق تو مرا کشت، مرجان!»

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 25, 1396

    سلام و عرض ارادت محضرتان بانو نوری گرانقدر

    مثل همیشه زیبا و عالی سرودید

    زنده باشید به مهر

    درود هااااااااااااااا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا