🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ارغوانِ من

(ثبت: 237348) فروردین 2, 1400 
ارغوانِ من

 

تو با رویش ارغوان‌ها آمدی
و تنهایی مرا
به دست قایقی بی‌سرنشین سپردی
تو از میان سکوتِ غروبی می‌آیی
که من چشم به راهش بودم
تو آمدی
این همه راه آمدی
پس بمان ارغوانم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    فروردین 2, 1400

    🌿👏👏👏👏

  2. طارق خراسانی

    فروردین 2, 1400

    سلام

    سال نو مبارک

    پناه خدا🌺🌺🌺

    • محمدرضا نعمت پور

      فروردین 4, 1400

      درود بر شما
      تشکر و قدر دانی میکنم از لطفتون و حضورتون
      سال خوشی داشته باشید
      در پناه حق
      🌹🌹

  3. حسین شیرکوند

    فروردین 4, 1400

    🏵️🌷🏵️🌷🏵️🌷🏵️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا