🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اسیر

(ثبت: 215721) مهر 12, 1398 

صیاد
پَرهایم را چید
و به قفس، دل بستم!
از آزادی، بیزارم…

#محمدرضا_نعمت_پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 12, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺🌿

  2. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    مهر 13, 1398

    سلام و درود

    به بدبختی اگر عادتمان دهند چه می شود!!

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏🌿

    • درودها جناب خراسانی
      هر بذری بکاریم و بکارند
      موقعه برداشت
      باز همان است و همان طمع
      سپاس برای بودنتان
      شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا