🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشراقِ نگات

(ثبت: 258254) فروردین 22, 1402 

 

دل رفته نگو چرا به بزم قشلاق نگات
جان میل سفر کند به عزم ییلاق نگات

ظُلمَت مگر این که سیرِ سیر از جان بشود
کو جُربُزه کآید او به رزم اشراق نگات؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1402

    سلام و درود بر استاد گرامی

    بسیار زیبا

    منتظر خواندن آن شاهکارتان هستم
    ان شاءالله فردا

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • ابراهیم حاج محمّدی

      فروردین 22, 1402

      درود بر حضرت دوست. ممنون و سپاسگزارم. زنده باشید و شادکام🙏🙏🙏🙏طاعات و عبادات قبول

  2. مهرداد مانا

    فروردین 23, 1402

    سلام بر استاد دانا

    • ابراهیم حاج محمّدی

      فروردین 23, 1402

      درود مهرداد عزیز
      ممنون و سپاسگزارم. زنده باشید بزرگوار🌹🌹🌹🌹🌹