🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اشعار کوتاه ۳۳

(ثبت: 257395) اسفند 26, 1401 

(۱)
با تلفن همراهش درگیرست…
***
روزهای بیشماری‌ست،
کسی سراغش را
نگرفته است!

(۲)
امروزه روز
به قلم پناه آورده‌ام
چرا که سرزمینم
خسته از «خون و جسد»
به تفکری نوین نیازمندست!

(۳)
کلاغ پیروُ،
شانه‌ی مترسک…
***
هم صحبت‌های؛
-روزگارانِ خشکسالی!

 

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 26, 1401

    درود بر شما جناب فلاحی ارجمند
    بهاران مبارک باد
    🙏🌹🌹🌹🌹💐🍃

  2. حسین شیرکوند

    اسفند 26, 1401

    🌺💐🌺💐🌺💐🌺

  3. غلامحسین جمعی

    اسفند 26, 1401

    امروزه روز
    به قلم پناه آورده‌ام
    چرا که سرزمینم
    خسته از «خون و جسد»
    به تفکری نوین نیازمندست!

    درودو سپاس بزرگوار

    دستمریزاد عزیز زیباست و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  4. محمدعلی رضاپور

    اسفند 27, 1401

    سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا