🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 افسوس

(ثبت: 223006) اسفند 7, 1398 

 

دست در دستانِ شب
پناه می آورم به بطریهایِ خمر
اما باز
تَرَک بر می دارد ذهنم
و تو را زمزمه می کند در سرزمینِ تنهایی ام
آنجا که به لرزه در آورد، نبودنت
کوه های سرگشتگی ام را
آه
یک سبد دلبستگی
پر از گل های بهاری و خوشبو
پر از آرزوهای روشن
چه شد؟
کجا پر کشیدند؟
به وقتِ این ساعت و صفرهای عاشقانه اش…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 7, 1398

    درودتان🌹🌹🌹

  2. امیر جلالی

    اسفند 7, 1398

    کام تلخ و چشم های پر ز اشک را می توان در این اثر ، با تمان وجود حس کرد. زیبا بود و درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 8, 1398

      درود بر شما
      خوشحالم کردید بزرگوار
      قلمتون سرشار و حضورتون همیشه سبز و مقدس
      در پناه حق

  3. اکبر رشنو

    اسفند 7, 1398

    🌺🌺🌺

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 8, 1398

      درود بر شما
      ممنونم از حضور ارزشمندتون
      نگاه گرمتون بسیار دلگرم کننده است
      در پناه حق

  4. محمدعلی رضاپور

    اسفند 9, 1398

    سلام و درود
    از شما بزرگوار دعوت می شود برای انتخاب سه اثر برتر در بخش مطالب و سه اثر برتر در بخش اشعار،
    رای خود را اعلام بفرمایید. سپاس
    http://sherepaak.com/223188/-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا