🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 انارهای خسته

(ثبت: 228357) تیر 2, 1399 

 

هوای معطری
میان باد های تلخ انتظار
میان احساسی خفته بر تن
میان شیشه های شکسته از سکوت پنجره
در امتداد رقص شاپرک
رسیده بر اشک های گونه ای
که سخت، نفس ها را می جود!
من دیده ام
رنگِ تنِ شب را
در حاشیه ی صاف روزهایم
و تجسم کرده ام
طرحِ لبانت را
در هیاهوی صدای جیرجیرک های گمشده ی این ثانیه های بی تو
کاش این انارهای سرخ
کبوتران مرا
بنشاند روی تارهای ذهنت
و سکوت سرنوشتم را
با بوسه ای مهمان کند
چرا که من، میان هزاران عبور از خیالت
مقصد عشق را
از میراث زمان، ریخته ام روی کاغذ آرزوهایم
آرزوهایی که به سجده وا داشت مرا
و قصه و قصه ها را
کوتاه دانست در حجمِ انبوهِ این فاصله ها…

محمدرضانعمت پور
31خرداد 1399

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹🌹

  2. سپیده طالبی

    تیر 2, 1399

    درود بر شما
    جناب نعمت پور گرامی
    سپید زیبایی خواندم
    دست مریزاد بزرگوار🌺

    • درود بر شما
      خیلی خوش آمدید
      ممنون نگاه پر مهرتان هستم
      زنده باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا