🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ای عشق

(ثبت: 256269) بهمن 25, 1401 

فقط چون با تو سرافرازم ای‌ عشق
گرفتار تو از آغازم ای عشق

بگو از من چه می‌خواهی؟ برایت
نه تنها دل که سر می‌بازم ای عشق

@@@@@@@@@@

توئی معبودِ بی‌انبازم ای عشق
که در بندِ تو از آغازم ای عشق

انیسِ من تویی هر چند غیر از
غمت هرگز نشد دمسازم ای عشق

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 25, 1401

    سلام و درود بر استاد گرانمهرم

    احساس می کنم پس از چاپ کتاب ارزشمند مزامیر آتش در فکر نشر کتاب دوبیتی
    هستید.
    عالی ست

    در پناه خدا 🌱🌹❤️👌👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

    • درود حضرت دوست🙏🙏🙏حضور ارجمندتان را سپاس🌹🌹❤️🌹🌹🌹🌹امید به خدا🌺🌺🌺🌺🌺

    • امیر دادویی

      بهمن 25, 1401

      سلام

      بسیار عالی ست

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 25, 1401

    سلام و درود و خدا قوت
    حضرت دوست

  3. مهدی سیدحسینی

    بهمن 26, 1401

    درود
    در پناه حق شاد باشید🌹🌹

  4. غلامحسین جمعی

    بهمن 26, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارم

    دوبیتی های زیباییست

    🙏🙏🙏🙏🙏