🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    خرداد 8, 1402

    درود جناب یغمایی 🌷🌷

    • صفا یغمایی

      خرداد 8, 1402

      درودوسپاس جناب استادطناز.
      لطف فرمودید
      🌺🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 8, 1402

    کاش
    سلام و درود و ارادت

    • صفا یغمایی

      خرداد 8, 1402

      سلام جناب رضاپورعزیز.
      بله ایکاش.
      🌺🌺🌺

  3. فاضله هاشمی

    خرداد 8, 1402

    بسیار زیبا سرودید

    • صفا یغمایی

      خرداد 8, 1402

      درودتان بانوی هنرمند.
      سپاسگزارم حضورسبزواظهارلطفت ارجمندتان را.
      🌺🌺🌺

  4. نسرین حسینی

    خرداد 16, 1402

    کاش میشد

    درودها برشما جناب یغمایی عزیز
    زیبا بود قلمتون مانا 👌👌💚💚🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا